MokkaMaa | Foorumit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hakemus Adminiksi ~PartaGallo

2 posters

Siirry alas

Hakemus Adminiksi ~PartaGallo Empty Hakemus Adminiksi ~PartaGallo

Viesti kirjoittaja PartaGallo Ma Heinä 11, 2016 1:10 pm

Moro, Olen 16-vuotias poika Espoosta, joka on nyt hakemassa Adminiksi serverillenne. Käyttäjänimeni on PartaGallo.

Mitä plugineita osaan käyttää? Osaan käyttää muunmuassa seuraavia plugineita; World Edit, Voxel Sniper, Coreprotect, Multiverse ja tietenkin kaikki ingame komennot ja muut tarpeelliset komennot (mute, ban, kick...), mutta tarvittaessa pystyn opettelemaan minkä vaan pluginin käytön noin viidessä minuutissa Smile

Minut pitäisi valita ylläpitoon, koska osaan ja pystyn selvittämään kaikennäköiset hämmingit, ohjeistamaan ja auttamaan ihmisiä jotka ovat avun tarpeessa. Enkä tee koskaan hätiköityjä päätöksia, vaan selvitän asiat aina loppuun asti ja huolella.

Tässä on vähän tietoa itsestäni. Elilläs olen 16-vuotias poika Espoosta kuten jo sanoin. Tykkään League of Legendistä ja Minecraftista, ja tästä syystä ne ovat ainoat pelit mitä pelaan. Persoonaltani olen rauhallinen ja asiallinen ihminen. Rauhallisuuteni näkyy siinä että, minua ei saada ärtyneeksi mikäli joku chatin puolella yrittää sitä tehdä.

Aktiivisuuteni serverillä on ihan sellainen miten paljon minua siellä tarvitaan. Varsinkin nyt kesälomalla pystyn olemaan hyvin aktiivinen (4H->) koulujen alkaessa en ole ihan varma aktiivisuudestani, mutta aikankin pystyn käymään siellä joka päivä.

Minut saa kiinni Skypestä, Discordista ja TS3:sta. (Teillähän on jo skypeni)

Mitä tekisin jos;

Pelaajan talo on grieffattu? Ihan ensimmäisenä katsoisin kuka taloa on griaffannut ja grieffauksen vakavuuden (kuinka paljon on grieffattu) ja tämän perusteella jakaisin tuomion syntiselle pelaajalle. Pieni grief varoitusta, kohtuun kokoinen grief, Jail/Ban (riippuu vähän onko pelaaja ollut kiltti :DD ) Isokokoisesta grieffistä heilahtaa Ban Hammer.

Jos joku pelaaja alkaisi nyt spammimaan tai kiroilemaan ensimmäisenä huomauttaisin pelaajaa kielenkäytöstä tai spammimisesta. Mikäli tämä jatkuu seuraavana olisi vuorossa kick syyllä ¨Nyt lopetappas se spam/kiroilu¨ Siitä jos pelaaja jatkaa vielä samalla käytöksellä antaisin hänelle loppupäiväksi mutea.

Mikäli pelaaja on kadottanut talonsa kysyisin häneltä muistaako hän koordinaatteja. Ja myös talon tuntomerkkejä, biometa mihin talo rakennettiin ja suuntaa mihin henkilö lähti spawnilta. Jos muistaa suunnan biomen tai talon tuntomerkit lähtisin etsimään taloa, mutta en tuhlaisi siihen liikaa aikaa kummiskaan.

Mikäli joku käyttää X-rayta, mikä on aika todennäköistä ensimmäisenä alkaisin recordaamaan henkilön mainausta kunnes olen asiasta 100% varma että kyseessä on X-ray. Samalla laitan seinien taakse arvo materiaaleja ja katson äytäälö henkilö ne vaivatta. Jos olisin varma että henkilö käyttää x-rayta kysyisin pelaajalta käyttääkö hän x-rayta ja varmaan keskustelisin henkilön kanssa hetken ja sitten antaisin bannia viikoksi, koska hacksien käyttö on kielletty säännöissä ja hacksien käyttämisestä ei saa päästää helpolla.



Siinä on mun hakemus VT Smile

~PartaGallo

PartaGallo

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 11.06.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Hakemus Adminiksi ~PartaGallo Empty Vs: Hakemus Adminiksi ~PartaGallo

Viesti kirjoittaja play2002wh Ma Heinä 11, 2016 1:56 pm

Mahtava hakemus! Olet muutenkin asiallinen ja rangaistukset ovat sopivia. Mielestäni jatkoon!

P.S: olenko kertonut /findhome komennosta

play2002wh
Omistaja
Omistaja

Viestien lukumäärä : 73
Join date : 15.11.2014

https://mokkamaa.palstahaku.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa