MokkaMaa | Foorumit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hakemukseni Ylläpitoon Valvojaksi -valttu4321

3 posters

Siirry alas

Hakemukseni Ylläpitoon Valvojaksi -valttu4321 Empty Hakemukseni Ylläpitoon Valvojaksi -valttu4321

Viesti kirjoittaja valttu4321 To Kesä 30, 2016 5:59 pm

Hei !
Minä olen 13-vuotias poika Nakkilasta ja nyt olen päättänyt hakea ylläpitoon valvojaksi. Minä pidän pelaamisesta ja urheilen paljon.
Pelaan minecraftia pelinimellä valttu4321. Minuun saa yhteyden skypestä, Discordista tai sitten ihan vain minecraftin chatistä. Pelaan joka päivä ellei minulla ole mitään menoa josta ilmoitan aina.

Osaan plugineita kuten: Worldeditin (jotenkin) ja osaan myös ban, kick, heal, rollback ja mute Ja olen aina valmis oppimaan lisää komentoja.

Juuri minut pitäisi valita valvojaksi koska osaan komentoja ja olen valmis oppimaan lisää ja minä myös kuuntelen ohjeita. Olen aina mukava pelaajille ja olen valmis auttamaan kaikkia jotka apua tarvitsevat.

Mitä teen jos:

pelaajan talo on grieffattu/Ensimmäiseksi katson kuka tämän kyseisen talon on grieffinyt sitten minä annan sille tälle pelaajalle bannit ja tietysti mitä isompi griefferöinti sen pidemmät bannit. Sitten rollbackaan tämän talon/rakennelman.

Joku spammii chattiin ja kiroilee/ Ihan ensimmäiseksi varoitan pelaajaa Rumasta kielenkäytöstä ja spammimisesta. Jos pelaaja ei paranna tapojaan annan hänelle muten (5 min).
Jos pelaaja jatkaa muten jälkeenkin annan hänelle vielä yhden varoituksen ja jos tämä pelaaja jatkaa vielä rumia tapojaan saatan antaa parin päivän bannit tai antaa pidemmät mutet.

Jos pelaaja on kadottanut oman kodin/ Tähän en tiedä mitä tekisin muuta kuin kysyisin muistaisiko hän koordinaatteja ja jos ei niin kysyisin vielä muilta pelaajilta tietoa ja yrittäisin etsiä tämän pelaajan taloa ja kysyä owneria tai modia apuun.
(tarvitsen neuvoja tälläiseen tilanteeseen.)

Joku käyttää selvästi X-Ray:ta/ Varoittaisin tätä pelaajaa että serverillä ei saa käyttää X-Ray:ta tai muita hackseja. Mutta jos pelaaja jatkaa X-Ray:n käyttöä ensimmäiseksi kickaan hänet yhden kerran ja varoitan että seuraavaksi hän saisi bannia. Jos tämäkään varoitus ei auta niin annan tälle pelaajalle bannia.
(annan enemmän bannia jos pelaaja käyttäytyu huonosti ja tekee pahojaan.)

Kiitos Kun luit tämän!
Ystävällisin terveisin valttu4321. Smile

valttu4321
MiniMod
MiniMod

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 30.06.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Hakemukseni Ylläpitoon Valvojaksi -valttu4321 Empty Vs: Hakemukseni Ylläpitoon Valvojaksi -valttu4321

Viesti kirjoittaja play2002wh To Kesä 30, 2016 6:29 pm

Oikein mahtava hakemus! Hienoa että olet noudattanut ohjeita. Olet aina ollut mukava pelaaja.
Ehdottomasti jatkoon

play2002wh
Omistaja
Omistaja

Viestien lukumäärä : 73
Join date : 15.11.2014

https://mokkamaa.palstahaku.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hakemukseni Ylläpitoon Valvojaksi -valttu4321 Empty Vs: Hakemukseni Ylläpitoon Valvojaksi -valttu4321

Viesti kirjoittaja Vt700 Pe Heinä 08, 2016 5:16 pm

Ehdottomasti kyllä ja juu

Vt700
Omistaja
Omistaja

Viestien lukumäärä : 14
Join date : 01.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hakemukseni Ylläpitoon Valvojaksi -valttu4321 Empty Vs: Hakemukseni Ylläpitoon Valvojaksi -valttu4321

Viesti kirjoittaja play2002wh Pe Heinä 08, 2016 5:18 pm

Tervetuloa ylläpitoon!

play2002wh
Omistaja
Omistaja

Viestien lukumäärä : 73
Join date : 15.11.2014

https://mokkamaa.palstahaku.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hakemukseni Ylläpitoon Valvojaksi -valttu4321 Empty Vs: Hakemukseni Ylläpitoon Valvojaksi -valttu4321

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa